Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 8, 2013

Laporan bergambar dari cikgu..


Arahan cikgunya mudah je..
Cari huruf "A" dan gunting..
Tapi dah Khaleef ni dia mmg suka cari jalan susah..
Huruf "A" ada kat atas.. dia gunting dari bawah..

Yang gaya penuh perasaan tu..
Katanya dia tengah buat sasaran betul-betul..

Ikutkan dia tak pandai dengan gunting..
Aku mmg tak bagi dia main gunting..
Dulu dia jumpa gunting kat pejabat aku ni..
Habis segala benda dalam ni dia gunting..
Pastu ada sekali dia dapat gunting ikan..
Jahanam langsir ditebuk2nya guna gunting..

Kalau pegang gunting.. camtu laa..
Cam pegang gunting pokok..
Guna 2-2 tangan..

Dia dah mula rasa kepenatan skang ni..
Disebabkan dia balik lewat dari SK..
Pastu bersambung pulak SRA..
Dia lansung tak dapat rehat tgh hari..
Smpi kul 1.40 tgh.. kul 2.15 camtu dah nak pergi pulak..

Takpe...
Mami tunggu lagi sebulan dua tgk macamana..
Kalau cam penat sangat smpi mengganggu sekolah pagi dia..
Terpaksa laa reconsider balik sekolah petang ni..

Bukan apa..
Takut nanti dia lansung hilang tumpuan pada mana-mana sekolah pun..

Tapi, kalau tanya pada dia..
Dia nak sekolah Agama je.. best katanya..
Sekolah pagi bosan.. banyak sangat keje.. :)
.
.
.

2 comments:

Mimy Hamid said...

kelakor la abg kalep ni...hahah ada je la

Alinx Al Juma said...

ape kata anta ke sekolah tahfiz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...