Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Monday, December 10, 2012

Hati tak senang...


Banyak tul hal2 yang nak disetelkan hujung tahun ni..
Org lain yang anak nak masuk sekolah tahun depan..
Kemain excited dah beli baju apa bagai..
Kalep belum lagi..
Masih menunggu Papa dia yg sibuk ambik cuti..
Bukan mami tak boleh nak pi beli sorang2..

Tapi, biar laa Papa pun rasa excitednya..
Nak beli baju anak sekolah apa bagai..
Jangan nak lepas tangan je manjang..

Selain tu..
Retreat dah dekat..
Memang hati tak senang lansung..
Kena tinggal Hasya dalam 4 hari 3 malam..
Hari tu masa pi Vietnam demam sepanjang mami takde..
Kali ni tak tau la pulak camne..
Sedangkan hari2 anta umah Mak Long pun menangis nak ikut...

Pejabat pun banyak gak halnya..
Makin hujung tahun..
Cam2 peel orang muncul..
Takde yang menyenangkan hati..
Buat aku rimas perut je..

Tulis pasal perut..
Ni satu hal lagi..
Asyik lapar.. nak makan.. nak makan.. nak makan..
Pagi tadi saja timbang setelah sekian lama tak timbang..
HAMBEK!!!!!!

So, pagi ni terus insaf..
Kupas telur rebus 3 biji bawak bekal pi pejabat..
Ni cubaan utk Atkins kali yang ke-3..
Wpun tahu akan kantoi time holiday mgu depan..
Buat jelah.. janji sebelum holiday ni..
Harap leh turun dalam 4kg-5kg..
Tumit aku ni mmg tak leh tahan berat badan skang ni...
Sakit 24/7 tau..

Pastu ada laa satu lagi perkara merobek hati ini..
Syahdu lak tiba2...
Yang ni tak boleh kongsi kat sini.. :(

Merobek hati anda tak yang membaca?

Hehehehehe...
.
.
.

1 comment:

Min Aina Ila Aina said...

Saya pun tadi merempit dgn anak bujang mencari beg sekolah, alat tulisnya. Takd masa dah lepas ni, kalau nak tunggu ayah lagi la. Mujur tadika utk 4 tahun je so takyah beli byk2, beg kecik aje udah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...