Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 25, 2012

MAHA Part II - Superman terbang


Superman yang gantung diri kat pokok ni..
Nyaris mendatangkan kecederaan parah pada anak aku..

Kat MAHA ni..
Berlambak2 benda gini tau..
Bebudak kalau tengok... tau jelah..
Teruja satu macam..

Khaleef pun sama..
Berlari naik atas benda ni..
Sebelah superman tergantung tu..
Ada longsor tinggi..
Ramai ler bebudak atas nih..

Yang bangang laa sangat...
Benda ni tidak dipakukan ke tanah dengan selamatnya..
Bila ramai bebudak berada di tengah2 atau menggelongsor turun..
Benda ni ala2 tenggelam ke tengah..
Cam nak berlipat pun ada..
Maybe sebab udara dah banyak terkeluar akibat cuaca panas..

Ni budak yang menjadi mangsa..
Dia berdiri kat tepi..
Tetiba segerombolan budak turun dari longsor..
Jadi berat dah ke tengah..
Dia yang ada kat tepi...

MELANTUN DAN MENDARAT ATAS TANAH!!!!

Abih kotor baju seluar..
Seluar bukan takat kotor.. siap koyak!!

Lansung mamat ni moody sampai balik...
Aku lagi laa moody tengok anak dah comot camtu..
Baju ganti dalam kete lak tuh..

Nak main benda ni kena bayar RM5.00 sebenarnya..
Tapi, mengenangkan anak aku dah jatuh tergolek..
Kuasa aku nak bayar..
Nasib baik tak cedera patah ke hape...
.
.
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...