Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, January 17, 2012

A Thousand Days' Promise


Berbalik semula kepada genre Melodrama..
Ini adalah drama sedih..
Adik aku yang tak pernah nangis tgk citer..
Menangis hokay tengok drama ni..

Drama ni kisah pasal heroin yang slowly hilang ingatan..
Wpun dia sakit camni..
Tapi hero tetap bersama dengan dia hingga ke akhirnya wpun pelbagai rintangan..


Ni heroin...
Dia dan adik dia. (mickey JYJ) ditinggalkan ibu selepas ayah depa mati..
Nasib baik makcik depa bela depa dua ni smpi besar...

Dia dengan hero mmg dah lama kenal..
Sejak dari zaman remaja depa..
Lepas tu lost contact..
Sampai laa satu hari depa jumpa balik melalui sepupu heroin..




Hero pulak...
Time depa jumpa balik dah bertunang..
Dia bertunang atas kehendak keluarga..
Heroin tau je yang hero ni dah bertunang..
Tapi depa dua ni berjanji yang lepas hero kahwin...
Depa takkan jumpa lagi..


 


Ini ler adik heroin..
Dia laa yang mula2 kesan cam ada yang tak kena kat kakak dia..

Heroin pada mulanya lupa pada benda2 simple..
Pastu selalu sakit kepala..
Sampai laa satu masa.. dia lansung tak igt apa dah..
Dia ada sakit Dimentia..


 

Hero lak bagitau mak dia..
Yang dia takmo kahwin dengan tunang dia..
Sebab dia dah cintakan seseorang (heroin ler tu)..
Mak hero pun apa lagi.. naik hantu laa kan..

Apa-apa pun.. drama ni best..
Mengundang air mata hokay..
Rasanya tengah main kat byond kot..
I tak tau sebab takde byond..

Nak tau apa kesudahannya..

Sila laa... :)
.
.
.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...