Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, December 18, 2011

Mackerel Run

Dedulu masa member2 suh download..
Rasa tak kuasa..
Yelah citer budak2 remaja teck kan..

Last2 tergoda gak bila ter youtube drama ni..

Lee Min Ho sangat CUTE!!!!

Kali ni Lee Min Ho tak jadi hero anak orang kaya lagi..
Dia jadi hero biasa-biasa yang sekolah di Sekolah Elite..

Oleh kerana dia orgnya biasa-biasa je..
Pelbagai muslihat oleh pihak sekolah untuk menyingkirkan hero..
Lagipun, dia terjatuh cinta pulak dengan anak Presiden sekolah..
Tentu jelah mak awek tu tak suka..

Kat sekolah.. bab belajar, hero ni biasa-biasa jer..
Tapi dia pandai main bola..


Hero ni jumpa heroin kat tepi Sg Han..
Masa tu shawl heroin terbang..
Dia dengan gaya hero hindustan nak selamatkan shawl tu..
Last2 dengan dia sekali masuk laut..

Tak sempat nak ayat heroin..
Tetiba heroin hilang..

Tahu-tahu.. satu hari..
Heroin jadi pelajar baru sekolah dia..
Dia lak cam jatuh cinta pandang pertama kat heroin..
Namun, rerupanya...
EX-heroin ada kat sekolah yang sama.. (cute gak wei)
Kawan satu team bola dengan hero..



 Drama ni pendek je..
8 episod..
Tapi sangat best dan memberi inspirasi..
Anak-anak pun boleh tengok..
Sebab takde scene comolot-comolot..
.
.
.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...