Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Sunday, November 13, 2011

Can't Live With Losing

Drama ni menjauhi kelaziman :)
Dan aku sangat suka..
Tak pernah aku ulang tengok drama yg sama dlm masa terdekat..
Abih satu round.. terus ulang lagi satu round..

Genre romantic comedy..


Drama ni pasal asam garam hidup berumahtangga..
Depa berdua ni peguam..
Sama hebat sama handal..
Sebelum kahwin, depa kongsi wat satu law company..

Suami dia ada satu peel..
Suka sangat tolong orang yg dalam kesusahan..
Kira dia banyak sangat ambik kes atas dasar simpati..
Dah tu tak kenakan bayaran..

Isteri dia pulak, sangat mementingkan keuntungan..
Lama-lama dia jadi stress..
Sebab suami dia selalu buat keputusan tanpa fikir baik buruk..
Dan kebaikan suami dia tidak mendatangkan hasil pada syarikat..

Suami dia ni pulak..
Sayang sangat ke isteri dia..
Tapi jenis tak reti nak tunjuk..

Wpun isteri dia jenis penyepah giler..
Pastu kuat membebel..
Suka cari gaduh..
Dia tetap sabar tahan kerenah isteri dia..

Keje depa dua ni bergaduh tak henti-henti..


Sampai ler satu hari..
Tiba2 suaminya dapat surat dari family court..
Rupanya isteri dia mintak cerai..

Masa ni la drama ni start jadi best..
Isteri dia ni nak bercerai la sangat-sangat..
Tapi apa2 hal.. nak gak laki dia sesama ngn dia..

Tapi nak cerai jugak.. nak cerai jugak..
Sampai sanggup berlawan kat mahkamah..

Bila suami dia dah setuju nak cerai..
Dia lak tak nak bercerai..

Akhirnya depa bercerai jugak..

Tapi tu ler.. even dah bercerai..
Mereka masih perlukan diri masing2..
Banyak pulak laa halangan untuk depa bersama semula.

Kiranya ni drama love at the 2nd chance..

Apa-apa pun.. drama ni mmg best :)
.
.
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...