Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, July 19, 2011

Can You Hear My Heart

Citer ni panjang... 30 episod :)
Secara jujurnya aku belum sempat tengok..
Tapi aku review jugak berdasarkan tengok sikit-sikit..

Setakat dah tengok ni..
Drama ni best :)
Family romantic drama..

Hero yang paling kanan.. hero lama ni..
Hero no.2 belah kiri..
Heroin tengah-tengah..
Ni citer pasal kaya raya gak ler..



Heroin dibesarkan oleh seorang ayah tiri yang cacat mental..
Wpun dia genius orangnya..
Tapi demi melindungi ayahnya..
Dia pura-pura jadi pompuan dungu..
Mak dia pulak pekak..

Hero pulak.. (Hero 100 Days With Mr Arrogant)
Kenal heroin sejak dari kecil kat kelas piano..
Satu hari bila dia bangun tido..
Tak semena-mena dia tidak boleh mendengar..

Keluarga dia yang kaya raya anta hero ke oversea..
Kat sana dia belajar baca gerak mulut..

Bila balik Korea.. dia berpura-pura dengan semua orang..
Cam dia boleh dengar..
Padahal tak boleh pun..

2nd hero.. sebenarnya abang tiri heroin..
Sebelum jadi abang tiri.. heroin mmg minat kat dia..
Pastu dia baik sangat dengan hero..
Hero dah anggap dia cam abang sendiri..

Dia ni suka mendominasi semua perkara..
Percaya dia boleh mengubah takdir..
Dia simpati dengan hero yang pekak..
Tapi dalam masa yag sama dia cemburu..

2nd heroin pulak..
Kawan baik hero ngn 2nd hero masa kat oversea..
Tapi bila balik Korea..
Tumpuan pada dia kurang disebabkan heroin..
Maka dia pun cemburu..

Apakah kesudahan drama ni?
Aku pun tak tau sbb belum tengok habis.. :)
.
.
.

5 comments:

ratusiput said...

ehehe...tak sabar aku beb..pssttt tambah beethoven virus jadi RM*00 leh tak...?kuikuikuikui...

cik iman said...

saye dh tgk..tp halfway gak..best best..=)

.:Mama Dhia:. said...

nampak menarik ni..
muke hero ni cam kim hyun joong la..
ni kan hero cite wonderful life kan..yg heroin cite ni name eugene..

amaniammar said...

Wah..saya tgah layan citer ni...
Very the touching tau

amaniammar said...

Wah..saya tgah layan citer ni...
Very the touching tau

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...