Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, April 21, 2011

It's Okay, Daddy's Girl

Lama tul mood malas menguasai diri..
Akhirnya menggagahkan diri utk siapkan 1 lagi drama best..

Kali ni tukar genre pulak..
Asyik layan romantic comedy je..
Kali ni moh layan family drama..

Drama ni sedih sangat utk org yg dah takde ayah cam aku ni..
Heroin (Eun Chae Ryung) hidup dengan terlalu bergantung pada ayahnya..
Ayahnya pulak memang jenis memanjakan anak-anak..

Sampai la satu hari..
Tiba-tiba ada malapetaka menimpa family depa..
Ayahnya dituduh membunuh seseorang..
Akibat tekanan, ayah heroin jatuh sakit teruk..

Keluarga depa jatuh miskin kerana terpaksa bayar wang pampasan kepada keluarga si mati..

Kakak heroin terpaksa kahwin dengan anak pengarah hospital..
Untuk membayar bil perubatan..

Heroin pulak tertekan kerana dia tak pernah hidup susah..

Hero yang tengah-tengah tu..
Merupakan abang kepada yang mati (kiri sekali)..
Mula-mula mmg depa marah sbb adik depa mati..
Tapi bila difikir-fikir.. macam ada yang tak kena..

Adik beradik si mati ni yg memulakan penyiasatan..
Yang akhirnya menunjukkan kebenaran..
Siapa yang bunuh adik depa..


Kenal tak ni sapa?
Hehehe.. peminat SUJU mesti beriya-iya angkat tangan ni..
Donghae dalam drama ni jadi adik si mati..

Apakah kesudahan drama best ini?

Kenapa mamat paling hensem dalam drama ni adalah hero jahat?

Kenapa!! Kenapa!! Kenapa!!

LAGI SINOPSIS DI BLOG ABOI YANG COMEI :)
(sori Aboi, cilok tak habaq awai-awai)
.
.
.

2 comments:

etiey.com© said...

alalhai sangatlah lama tak layan citer korean aka cina aka mandarin.. huhu

Mak cik leez said...

setiap episod asyik tangkap leleh je tgk citer nih maklumleee leez macam akak ler, dah tak de ayah..tapi citer ni memng best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...