Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 22, 2011

Boys Over Flower

Rupanya aku tak pernah review citer terhangat ini..
Tetiba 2-3 hari ni banyak lak org tanya pasal drama Koputanam ni..

Ok akak review..
Pastu cam biasa hokay ;)

Boys Over Flower ni sbnrnya adalah Meteor Garden version Korea..
Asalnya adalah dari komik Jepun..
Jepun pun ada buat gak BOF ni..
Tapi pelakonnya kurang mantop..

Antara MG dan BOF..
BOF laa paling mantop pelakonnya serta jalan citernya..
Tapi dari segi heroin..
Aku suka heroin Meteor Garden lagi..


Ni citer pasal anak-anak orang terkaya kat Korea..
4 orang yang menggelarkan dia depa F4..
Tetiba sekolah depa ada seorang budak pompuan miskin masuk..

Bukan depa 4 orang ni berebut 1 pompuan..
Sebenarnya 2 org je..
Hero dengan 2nd hero..

Akak susah nak pilih hokay..
2-2 akak sangat suker..

HELLO!!

Ko heroin ke pun :))

Berangan tak salahkan...

Itu jelah serba ringkas..
Citer ni takde laa baru sangat..
Dah main pun kat TV Mesia..
Rasanya dah 2 kali ulang kat 8TV..

Namun, bagi yang nak merasai kehangatannya..

MEH LAA!!!
.
.
.

2 comments:

ratusiput said...

oooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh my god.hero pujaan aku tu.ble pengsan kalau tengok citer ni.ahaha...

Natrah Norlin said...

Akak susah nak pilih hokay..
2-2 akak sangat suker..


suka ayat akak tuh..saya pon sama cam akak..dua2 saya nak ble hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...