Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Thursday, March 24, 2011

Anthenna - Goddes of War

Sapa yang dah tengok IRIS..
Wajib tengok Anthenna ni pulak..
Wpun pelakon IRIS hanya 2-3 org je muncul balik dalam Anthenna..
Tapi keterujaan menonton drama ni tetap sama cam tgk IRIS..


Kali ni berkisarkan kumpulan terrorist Anthenna lak..
Diketuai oleh penjahat Son Hyuk..
Mission lebih kurang cam IRIS..
Nak menakhluki Korea khususnya dan dunia pada amnya (cheeewaaahhh)

Kali ni mission NSA... selain dari menyelamatkan negara..
Mereka juga perlu mencari semula..
Anak Presiden Korea yang telah diculik dan disembunyikan di Itali..

Masa IRIS depa shooting banyak negarakan..
Kali ni pun sama jugak..
Penggambaran di beberapa buah negara..
Jepun.. Swiss... Itali dan Singapura..
Huhuhu Mesia takde dalam senarai ler..

Aku nak citer panjang pun tak boleh..
Sebab pada hakikatnya..
Belum tgk pun lagi citer ni..
Kuarkan awal sbb ada permintaan mendesak :)

Kalau mahu..
Jangan malu-malu ye..
.
.
.

2 comments:

Kak Mah said...

ada mantik mantik tak?? eheheheh...cam IRIS.... hero IRIS tak dak ek...nak hero IRIS..huhuhu...errrr zel macam nak jek...... zel nak zel... satu nie jek...

jiejah said...

hai..mcmane sy nak dptkan full episode drama korea ni..byk episode tertinggal..nak beli mcmane?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...