Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, November 23, 2010

Oh My Lady

Atas permintaan ramai..
Sebab ini drama tengah main kat 8TV..
Tapi dialih bahasa ke mandarin..
Takpe lagi pada kat Citra, alih ke Bahasa Melayu..
Lagi hancus...

Sekali lagi.. genre romantic comedy kegemaran ramai..
Kisah pasal hero (Siwon Super Junior) yang merupakan pelakon terkenal..
Berperangai entah hape-hape..
Yelah famous giler laa kononnya...

Satu hari, heroin (Chae Rim Dalja Spring)..
Diambil bekerja sebagai manager baru hero..

Selain dari manager.. dia jugak jadi housekeeper..
Ini sbb heroin ada masalah kewangan yang sangat kritikal..
Heroin ni janda anak 1..
Dia terpaksa cari duit utk dapatkan hak penjagaan anak dari x-laki dia..

Pada satu hari..
Tetiba ada satu pompuan anta seorang budak pompuan ke rumah hero..
Claim budak tu adalah anak luar nikah hero..

Hero pulak tak ngaku itu anak dia..
Heroin lak tak sampai hati nak buang budak tu..
Sebab budak tu sangat comel..
Dia pun wat tak reti je dan jaga budak tu kat rumah hero..

Lama-lama hero tu bukan setakat sayang pada budak tu..
Tapi jugak sayang pada heroin Ahjumma tersebut..
Tapi time nak cintan-cintun tu gak ler..
Mak budak tu muncul balik..

Selain Siwon jadi hero..
Adalah lagi 2-3 hero sampingan..
Heroin sampingan..

Nak tau kesudahan citer ni..
As usual hokay ;)
.
.
.

1 comment:

violetscorpio said...

zell ju nak beli yg ni..jgn riso cd dolu tu ju bole bukak guna laptop...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...