Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, September 22, 2010

King Of Baking @ Kim Tak Gu

Untuk peminat drama Korea..
Drama ni tengah main kat KBS2 (303)...
Tapi kat Korea sudah habis tayang 30 episod minggu sudah..

Ni salah satu citer terbaik pada tahun 2010 ni..
RATING hampir keseluruhan mendapat tempat pertama..
Sama ada luar negara atau dalam Korea..

Kim Tak Gu adalah anak kepada Presiden Kilang Roti yg tersohor..
Malangnya, dia hanyalah anak luar nikah..
Hasil hubungan presiden dgn pembantu rumah..
Anak betul presiden ni ada 3 org.. 2 pompuan 1 lelaki...

Kim Tak Gu tinggal di rumah ayahnya..
Dan sangat dibenci oleh mak tiri dan adik-beradik lain..
Lebih-lebih lagi Ma Jun (2nd hero), adik tiri lelaki..

Mak Ma Jun, isteri presiden cuba menjadikan Ma Jun presiden..
Wpun pada hakikatnya Ma Jun tidak berhak.


Sampai laa satu ketika mak kandung Kim Tak Gu hilang..
Mula laaa hidup dia sbg budak liar sambil mencari mak dia..

Mak dia hilang ada kena mengena dengan mak Ma Jun..


Suatu hari ntah cmne dia masuk kedai roti dan di terima sebagai pelajar..
Masa ni laa bakat dia sebagai pembuat roti terkemuka terserlah..

Kebetulan Ma Jun pun berada di sekolah yang sama..
Dia selalu ler mengenakan Kim Tak Gu ni..

Maka, berjayakah Kim Tak Gu menjumpai ibunya?
Berjayakah dia menjadi pembuat roti terkenal?
Dapatkah dia mewarisi kilang roti ayahnya?
Siapa yang berjaya menjadi gefren dia?

Lagi SINOPSIS leh baca sini..
.
.
.

6 comments:

cikbedahlaser said...

ALAMAK...mcm best je nih...
tak de mau bakar2 ke kak??

I want to lose weight said...

ADA.. tapi cam biasa

SECRET MISSION.. kena emel ler

I want to lose weight said...

sama :)

Haruno Hana 하나 said...

he~~~~
suka dgn citer nie!!!
jap2, bkn ke nama 2nd hero tu tae jo?
ntahla, sbb hana xleh tgok slalu sbb tggal kat hostel...
dhlah hana minat giler dgn yoon si yoon yg super kiut tue
:p

masayu said...

salam. kak mas ni..cam best je citer ni..nk ye tp simpn dulu la

I want to lose weight said...

OK.. akak tgu sekali dengan citer Playful Kiss.. dalam 3 mgu lagi citer tu habis..

Kim Hyun Joong... adeh.. hensem banget dalam citer ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...