Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 31, 2010

Pasar Kemboja @ Kg Kubu Gajah Sg Buloh

Hari Isnin sempena Cuti Rehat..
Kami sekeluarga Hajah Norlia..
Pi ler menerjah Pasar Kemboja kat Sg Buloh..

Dalam sokabar tulis ada jual cam2 barang..
Tapi bila sampai sana..
Asyik2 baju.. asyik2 tudung...
Nasib baik ada gak org jual beg anyam dalam 2 gerai..
Dapat laa bakul yg berpenutup (lupa nak snap gambor)

Harga kat sini.. murah ler dari kedai..
Aku ada beli blouse saiz godang... 56...
Kalau beli kat Tg Malim ni..
Selai dah dalam rm30-rm35..
Kat sana dapat RM25.00 selai..
Kalau beli 10 helai ke atas.. leh dapat dalam RM20.00 je..
So, sangat sesuai untuk para peniaga..

Jubah pun banyak pilihan..
Pilihan saiz pun banyak..
Tapi aku takde beli pun..
Baju raya dah ada 8 pasang..
Nak jubah apa lagi..

Kalau tudung yg pesen org pakai skang ni..
Memang banyak giler..
Dari yang murah2 RM2.00 selai..
Sampai laa yang mahal-mahal...

Banyaknya org mai sini..
Peniaga laaaa... sbb boleh dapat harga murah kalau beli banyak..

Kalau tanya aku nak mai lagi ke tak?
Jawapannya TIDAK!!!!

Mmg ler blouse sana murah2..
Tapi nak pergi bukan dekat..
Baik ler beli je baju kat Pasaraya Ekonomi Yang Yang..
.
.
.

11 comments:

♥♥♥ سواي @ ماما ايمان شاهيراه ♥♥♥ said...

tp kan dekat sgt ngan rumah saya...hahaha ada jln potong terus sampai ke simpang dpn kg melayu subang....

m.q said...

kt kpg aku pun ada pasar kemboja
jommm!!!

kakngah said...

aku baru psg niat nk pegi.. sekali baca perenggan las tu, yang2 jugak la pilihan hati... walaupun xder fitting room.

I want to lose weight said...

Yang Yang kan boleh tukar anytime..
Janji TAG harga tak buang :)

nurulhudaresad said...

same goes to pasar car-booth kat stadium shah alam nun...mmg la meriah...tp mcm x berbaloi je dgn kesesakan kereta ngan org....lagi2 bulan pose neh...yang2 yang nurul selalu pegi kat sungai besar....tmpt lain pon dh banyak kan nama dia ekonomi yang2?

I want to lose weight said...

Satu tokei laa kalau dah YANG YANG tu :))

MaMa aDaMaQiL said...

k.lang pasar ni mmg dlm kg kubu gajah ke?jarang masuk sane xtau pn ade psr kemboja..leh gak terjah nk borong tudung utk raye la..

latif2710 said...

pasar kemboja kat sungai buloh tu hari2 ke?

hamda65 said...

Salam puan saya hamdan 010 3696578 ade cara sihat
untuk kurang berat badan.

T kasih

hamda65 said...

Salam Puan saya hamdan 0136472840
ada cara nak kuruskan badan.

hamda65 said...

Salam puan saya hamdan 010 3696578 ade cara sihat
untuk kurang berat badan.

T kasih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...