Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Wednesday, June 16, 2010

Brilliant Legacy / Shining Inheritance

Aku ada citer ni...
Ramai yang tanya sebab citer ni tengah tayang kat 8TV..
Citer ni panjang.. 28 episod..
Ada sub english & malay / 4 kpg dvd :)

Sinopsis aku tak berapa tahu..
Sebab aku masih takde masa nak tengok...

Yang pasti masa drama ni ditayangkan di Korea..
Ratingnya sangat tinggi..
Dan banyak memenangi award kat sana...




Ni serba sedikit dari wikipedia..

Lebih kurang pasal perebutan harta gak ler..
Heroin ni dapat harta sebab ayah dia mati..
Tapi telah ditipu oleh mak tiri..
Menyebabkan hidup dia susah giler smpi kena keje kat kelab...

Pastu dia kenal hero sbb tertukar beg dgn nenek hero..
Hero ni op kos laaa dari keluarga kayos...

Nnt aku dah tengok.. aku bagi full review hokay..

La ni sapa yg malas nak tgk kat 8tv...
Pastu dah ler cakap mandarin..
Apa lagi.. cepat bertindak ;)
.
.
.

7 comments:

susi said...

ala...dah bayo yg 2 citer tu..br tahu ader citer ni...zel sempat tak masuk parcel akak?? kalo sempat ckpler..kita tambah duit

~kak susi~

I want to lose weight said...

tak sempat ler...
parcel akak dah jalan semlm..

tk pun tunggu sekali dengan cinderella step sister..

citer tu on d way siap

m.q said...

yeay...aku nakk
tgk kt 8tibi tu byk potong scene kan

I want to lose weight said...

M.Q.. sila emel..

Aku dah pening ni banyak sangat senarai hitam :)

m.q said...

senarai hitam kenapa???
hehehe..aku nak. tp tunggu gaji la 24 ni hahaha...

I want to lose weight said...

Ok.. nnt emel je :)

Salbiah bt Karim said...

mmg best citer ni. dh tgk sampai habis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...