Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, March 23, 2010

Review - Will It Snow For Christmas...

Eryn mesti takmo baca ni..
Hehehehe.. takpe nnt petang aku hadiahkan ko..
Gambar Khaleef bersama baju barunya..

WILL IT SNOW FOR CHRISTMAS
Kalau dah Snow.. Winter...
Confirm citer sedey punya laa kan..
Tapi citer ni wpun sedih tapi aku sangat suker..

Citer ni mula dari zaman hero ngn heroin sekolah..
Heroin ni mengorat hero sbb nak balas dendam kat x-bf dia..
Sekali ntah camne.. betui2 dia suka kat hero tu..

Bapak heroin ngn mak hero lak ada sejarah dolu-dolu..

Sampai laa satu hari, disebabkan heroin ni..
Brg paling berharga hero ni jatuh dalam sungai..
Sebab nak dapatkan balik.. ABANG HEROIN mati lemas...
Heroin pun lari dari kampung...



10 tahun lepas tu.. hero ni keje as team leader..
Kira dia berjaya habis laaa dalam bidang kerjaya..
Ntah camne, dia terjumpa heroin ni di hari pertunangan officemate dia..
Nak jadi citer.. heroin tu laa bakal tunangnya..
Nak jadi citer lagi.. hari tu dia tak jadi bertunang..

Mula pada hari tu.. hero mula la balik ngorat heroin..
Tapi heroin ni ala2 sayang kat tunang dia dan
Dia sakit hati lg pasal abang dia mati dulu tu..

2nd heroin lak.. anak tuan punya syarikat..
Mula2 dia skandal ngn 2nd hero..
Dia selalu gaduh ngn hero sbb tak sependapat...
Ntah camne.. dia lak suka hero...

Oleh itu siapa yang dapat?
Kena laa tengok citer ni...
.
.
.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...