Tak Paksa.. Tapi I Suke taw.. :)

Tuesday, August 11, 2009

Seterika Wap Pedajal Aku...

Oleh kerana aku paling dekat dengan tempat kursus...
Pastu aku drive sndr..
Selalu nyer aku ler jadi mangsa kena bawak seterika..

Oleh sebab travel iron aku dah lingkup lepas blk kursus Penang dulu..
Takkan nak bawa iron 2kg aku tu pulak..
Maka aku pun pinjam ler steam iron Inche Izman..
Jauh tu.. import dari Mambang lagi...

Sebelum-sebelum ni..
Aku pernah menyebabkan 2 helai suar laki aku terbakar..
Oleh itu, aku sangat berhati-hati dgn iron gile babeng ni..
Siap pesan kepada setiap peminjam..
"Hati-hati wei.. seterika wap ni lain sket.. cepat je nak terbakar.."

Kawan-kawan aku amat mengambil perhatian..
Tapi.. tapi.. tapi...
Isteri kepada tuan punya seterika..
Yang akhirnya telah menyebabkan kain baju kurung sndr berlobang...
Bukan alang-alang lubang..

ADALAH SANGAT BESAR ITU LUBANG..

Dah laaa baju tak cukup lak tu..
Baju kurung bawak 2 pasang je..
Sepasang dah pakai.. ndak tak ndak..
Kena gak laa pakai kain berlubang ini...
.
.
.





2 comments:

Lazyf... said...

Umang ai akak...seksinyer...hehehehe

I want to lose weight said...

Hahaha.. merembes tayang peha ala2 kayu balak Gred A dalam blog.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...